23 maart 2006

Praha

Morgenvroeg komt de airport taxi ons ophalen en zijn we voor enkele dagen weg. Richting Praag.

  • Ik zal de lancering van HasseltLokaal moeten missen. Verdoeme toch!
  • Iedereen vertelt me dat Praag de stad van zakkenrollers is. De wildste en meest fantastische verhalen deden mij diep fronsen. Ik hoop dat ik nog iets aan het lijf heb als ik terugkeer naar Hasselt.
  • Mijn vlam heeft nog nooit gevlogen. Opvliegers tellen immers niet mee. De eerste keer in het vliegtuig. Ik heb haar gezegd dat ze niet hoeft mee te helpen vliegen. Was blijkbaar niet grappig....
  • Het draagbaar DVD spelertje (spiksplinternieuw) blijkt al defect. Ook verdoeme!
  • Ze hebben daar geen 'Belangske' maar wel internet. Da's OK!
  • Ik zal proberen een stukske te bloggen of/en te schrijven voor Hasseltlokaal. Maar ik beloof niks hoor!
  • Ze hebben daar goede wijn en lekker bier. Pils is 'hun' bier. Niet dat van Alken!
  • De buren houden ons kot en onze kippen in de gaten. En da's ook OK!

Au revoir!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage