22 februari 2006

Koten inrichten

We zijn aan iets begonnen! Nu de kinderen (al lang) het huis uit zijn hebben opa en oma twee ongebruikte kamers in huis. Die van onze zoon heb ik al een paar jaar in gebruik als bureeltje. De kamer van onze dochter wordt nu de hobbykamer van mijn lief, van mama, van oma. (Allemaal aliassen!)

Enfin, vandaag zijn we gaan 'genieten' van Zweedse cultuur bij Ikea! Bah, winkelen! Maar we hebben toch een en ander gevonden. De grote kast in mijn kot wordt verhuisd naar het kot van de hobbyiste en ik heb een stel nieuwe Zweedse opbergkasten, waarvan eentje verrijdbaar!

Als het allemaal af is dan zet een fotoke van beide 'koten' op mijn blog. Het zal een enig moment zijn want mijn kot is even later weeral een wanordelijke puinhoop. Zoals dat hoort, volgens mij.

Heel de bedoening doet ons denken aan de tijd dat we de koten van onze kinderen moesten gaan installeren. Eentje in Rouen (F) en eentje in Leuven. Ouders kunnen nogal afzien zulle!

Maar ja, die tijden zijn voorbij. Het is leute geweest en nu zijn de 'thuiskoten' terug van ons. Tot...ze blijven logeren. Tot... de (het) kleinkind(eren) bij oma en opa blijven overnachten. Want dat moet natuurlijk ook nog kunnen. In het bureautje van opa en de hobbykamer van oma. Het meubilair moet dus flexibel zijn.

?

Allé, zie mij hier nu zitten zagen. Ik zou al lang een stukje hebben moeten schrijven over Tony Hadley, maar daarvoor is het nu een beetje te laat. Verdoeme...er zal morgen weer wat zwaaien!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage