10 maart 2006

Medion foto

Vandaag deed ik een ietwat akelige ontdekking op mijn eigenste blog. Mijn foto was verdwenen en in de plaats stond daar een plaatje van een huis en een zwembad met daarrond een paar mensen. Details heb ik niet kunnen onderscheiden omdat het fotootje erg klein is. Maar toch, iemand had op mijn blog mijn foto gewijzigd!

Toen ik op 'View my complete profile' klikte verscheen terug het vertrouwde plaatje.
Heeft iemand een idee hoe dat kan en hoe ik mij daartegen kan beschermen? Stel je voor dat iemand mijn teksten wijzigt!! Dat zou meteen het voorlopige einde van MEDION zijn.

Wie heeft (had) nog deze ervaring bij Blogspot? Of beter, kent iemand de boosdoener?

3 reacties:

Op 10 maart, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Geen idee! Maar wat ik ook al raar vind: de laatste tijd springt er zo'n stom reclamevenster open als ik de blog open van sommige mensen (waaronder die van jou). Hoe kan dat zo opeens?
Vervelende dingen...

 
Op 11 maart, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

cbg, je kan een popup stopper activeren. De Google toolbar heeft een goeie!

 
Op 14 maart, 2006 , Blogger Pieterjan zei...

Opera of Firefox gebruiken kan ook helpen, ik heb hier geen last van popups.

wat het fotootje betreft, als je login & paswoord niets doodsimpel is, zou ik niet teveel vrezen, misschien gewoon een serverfout waardoor een andere fotootje werd getoond.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage