26 februari 2006

De vooruitgang!

Als ik vroeger door het dorp fietste, en zag ergens een BH op de wasdraad hangen, dan kreeg ik het al aardig moeilijk. Tegenwoordig is dat ietwat anders.
**
Vroeger bloosden de meisjes als ze zich geneerden. Nu zijn ze gegeneerd als ze blozen.
**
Ouders leren hun kinderen praten. Als ze eenmaal groot en zelfstandig zijn leren de kinderen hun ouders zwijgen.

Neen, ik ben niet slechtgezind. Ik heb alleen een paar kribbels teruggevonden. En die deel ik gewoon met je.

5 reacties:

Op 26 februari, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

En ze zien er nogal uit soms, die BH's. Er is zo'n nieuw winkeltje in Hasselt... Wat daar allemaal voor 'fraais' hangt... Je kan evengoed niets aandoen, zeg ik dan :-). Moet je zeker een kijkje gaan nemen, BM&U. En dan een verslagje op HasseltLokaal (met foto's uiteraard)? enne... Wedden dat je ook zal blozen? :p

 
Op 27 februari, 2006 , Blogger Pieterjan zei...

En Eefje als fotomodel? :-)

Maar om even on topic te reageren, vroeger haalden de ouders hun kinderen op na de fuif. Vanavond ben ik mijn moeder gaan ophalen na de 'fuif'.

 
Op 27 februari, 2006 , Blogger Stijn zei...

even goed niks aandoen?...
De verleiding zit 'm net in het prikkelen van de fantasie, niet? ;)

 
Op 27 februari, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Niks aandoen?
Losjes in 'the blues'?

Mij niet gelaten hoor, maar cbg heeft gelijk, er zitten frele modelletjes tussen de BH's. Die dienen misschien alleen maar voor frele borstjes hé.

Where is this conversation going to...

 
Op 28 februari, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Die mannen toch :-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage