30 januari 2006

Podcasting

We zaten gisteravond maar wat te lummelen voor de TV. Alleen Panorama met een aflevering over Russische oliebaronnen heeft ons wat geboeid.

Tussendoor moet ik iets gezegd hebben over single scans, podcasting en DPI. Zo langs mijne neus weg. Ze heeft me wat bezorgd aangekeken. Een beetje gefronst, zelfs.

Ik denk dat ze vandaag haar moeder gebeld heeft. Bezorgde vrouwelijke partners doen dat nogal eens, heb ik mij laten vertellen. En later zal schoonmama mij héél terloops eens vragen "Hoe het nu eigenlijk met mij is"....

Ik zal haar iets antwoorden over single scans, podcasting en DPI. Zo langs mijne neus weg. Ik zie haar gezicht al voor mij als ze me stomverbaasd aankijkt.

Maar ja, achter elke geslaagde schoonzoon schuilt een stomverbaasde schoonmama. Of niet soms? Of klink ik nu verwaand?


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage