09 januari 2007

Maak dat mee!

Het koordje.

Vroeger, toen ik nog in een andere stad in een flatje woonde, belde onze buurvouw aan. Kompleet over haar toeren. Ze was 'het koordje' kwijt en wist niet meer wat gedaan! Blijkbaar wilde ze een tampon verversen en was het muisje het staartje verloren. Nu ja, héél gênant natuurlijk, maar o zo menselijk. Wij konden niet zélf het touwtje gaan zoeken (alhoewel :)) en dus stuurden we haar naar de dokter in de buurt.
Een half uurtje later stond een breed-smilende buurvrouw aan de deur: ze had helemaal geen tampon ingebracht! Als ze zelfs dààr geen orde kunnen houden!

Ringtones.

Ik zit in de bus en naast mij zit/hangt een sjofele jongen cool te wezen. Ineens rinkelt mijn PDA: 'Old Phone' en goed luid. De kerel naast mij schrikt zich rot (dat zie je aan de wijd opengesperde coole ogen) en na het gesprek zegt hij: "Ma man toch! Ge moe zo 'ne ringtone downloaden in plaats van die stomme bel!" Ik heb hem eens bekeken en rustig geantwoord: "En gaan ze mij dan ringtonen in plaats van bellen?"
Hij is op een andere bank gaan zitten, de coole.

Warranty

Ik kocht een kaars. Niet zomaar een kaars maar een sierkaars, mét een geurtje. Er zat een labeltje op: "Warranty voids when label is removed." Maar het labeltje zat bovenaan de wiek!

1 reacties:

Op 09 januari, 2007 , Blogger Pieterjan zei...

Ik kan niet ten volle meespreken over dit onderwerp maar... Zoiets moet je toch wel weten/voelen?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage