30 december 2006

Pak-je poëzie.

De tocht door de laatste dagen van het jaar is ook een jacht op cadeautjes. Krijgen en geven wisselen elkaar af en iedereen doet om bestwil.

Tussen de leuke dingen die mij te beurt vielen was deze dagkalender van de poëzie beslist een voltreffer. De schenk(st)er wist dat ik regelmatig een wolkje poëzie uit de hemel pluk en bedacht me met deze selectie van Menno Wigman en Alfred Shaffer. Vele dichters zijn mij onbekend maar daar dienen de bundels voor, nietwaar?


Een blaadje schone letteren voor elke dag.

Merci, mooie mens!

2 reacties:

Op 06 januari, 2007 , Blogger Stijn zei...

Ik verjaar 14 januari...(en nu maar hopen dat iemand dit leest)

 
Op 07 januari, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Ik heb het gelezen en goedgekeurd :)

Op 9 april is het mijn beurt.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage