16 december 2006

Gelezen, gehoord en van commentaar voorzien.

't Amèrikontje, 't Amèrikontje, supergoe en goeiekoêp.
Cheap asses with Stars & Stripes?

Plato
Een GPS voor zoekende zielen.

Mensen begrijpen alleen maar de pijn die ze voelen, niet die ze veroorzaken.
No comment.

Donneer aan het fonds voor de slachtoffers van landmijnen.
En waarom geen 'recyclagebijdrage' voor de slachtoffers heffen op de verkoop van landmijnen?

Krijgen vult de hand, geven vult het hart.
't Is bijna Kerstmis hé, dan is iedereen wel eens zwak, ook de gierigen...

De juffrouw van de broodjesbar, is dat een smeerpoes?
No comment wegens te gevaarlijk.

Volgens een studie blijkt dat, als vrouwen klaarkomen, een deel van hun hersenen weinig bloed krijgt.
Ahh! Dáárom doen die zo ......ehhh....euhh.....ach ja, laat maar...

3 reacties:

Op 16 december, 2006 , Blogger Tine zei...

"Krijgen vult de hand, geven vult het hart."

Dat is zó waar. :s Maar wel slecht voor mijn portemonnee... en het is niet dat ik gierig ben!

 
Op 20 december, 2006 , Blogger Pieterjan zei...

Zwijg me van dat krijgen en geven. Niemand weet wat ze me moeten geven (er is ook weinig wat'k echt wil) en zelf heb ik meestal geen flauw idee wat ik voor een ander moet kopen want de mooiste dingen zijn meestal de duurste :-(.

Wat die vrouwenstudie betreft... Een deel van het bloed trekt ook weg uit de oogleden, daarom dat die tijdens het orgasme soms blauwer zijn.
En je kan het al raden, dat is eigenlijk de reden waarom vrouwen daar make-up aanbrengen.

 
Op 20 december, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

@Tine: ook met een kleine portemonnee kan je een groot hart laten zien.

@PJ: als ze make-up opdoen, is dat om te verbergen dat ze faken?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage