21 december 2006

Mijn wensen voor alle mensen.

't Is mooi geweest, en goed. Veel geleerd van "de bloggers", goed en anders goed. Mooie dingen gelezen en gezien. Stoute post gelezen en ook venijnige. Het hoorde er allemaal bij.


De goeden hebben regelmatig hun pen geslepen, de anderen hun gebit.



En daarom beste Dorien, Heleen, Eefje, Tineke, David, Noortje, Pieter Jan, Els, Silk Seven (alias Split), Tine, Roger, William en alle onbekende bezoekers, mijn allerbeste wensen voor het volgende blogjaar.

En als de klok twaalven slaat zal ik aan jullie denken.

Prosit!


6 reacties:

Op 22 december, 2006 , Blogger dorien zei...

Kwens je ook een FANTASTISCH 2007 toe, beste blogger :-) Bedankt voor de onderhoudende, grappige, leuke, soms minder leuke stukjes. Ze zijn toch een inkijk in je leven hè. Nog één kleine vraag: waar heeft u dat mooie cadeaupapier gekocht?

 
Op 22 december, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

*grijns*

 
Op 23 december, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Cadeaupapier ziet er geweldig uit ondertussen weten we ook wat er in de verpakking zat ;-)
Wat het bloggen betreft, ik heb je dit jaar graag gelezen, hopelijk een mooi vervolg in 2007

 
Op 24 december, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Ook voor jou tuinkamerworstelaar, een mooi 2007!

 
Op 28 december, 2006 , Blogger Pieterjan zei...

Ik kan eigenlijk weinig toevoegen aan de vorige comments.

Mijn beste wensen voor 2007!

 
Op 28 december, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Hey BM&U, ook ik wil jou een fantastisch 2007 toewensen... Dat het Nieuwe Jaar mag worden wat je ervan verwacht en wenst!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage