25 november 2006

Pyjama

Ik trek soms wel eens een pyjama aan om 's avonds door het huis te peddelen of om gewoon te niksen. Heerlijk als je lekker gedouched bent. Om te slapen verdwijnt die meestal op de stoel in de slaapkamer.


Kijk! Ik heb deze week een nieuwe gekocht. Mooi?


En u?
Draagt u ook pyjama's?
In blitse kleurtjes?
Is een tshirtje al voldoende?
Moet het, voor de dames, een lange nachtjapon zijn?

Vertel het! Vertrouw aan deze edele blog het eerste stukje van je avondritueel toe!


6 reacties:

Op 26 november, 2006 , Blogger Stijn zei...

Slapen doe ik meestal slechts gehuld in ondergoed. Na het douchen durf ik wel van tijd tot tijd eens in de oude pyama van wijlen mijn grootvader duiken. Zo'n degelijke grijze pyama, samen met een heleboel mooie herinneringen nagelaten door een prachtige man.

 
Op 26 november, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

ik slaap normaal in een pyjama, zo eentje van de h&m: driekwartbroek en een topje met spaghettibandjes... nogal schattig naar het schijnt... en super zacht *mwi* maar het leukste is huid tegen huid slapen met je vriend.. zalig!

 
Op 29 november, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

en het is wel degelijk 'pyjama' ipv pyama :p

 
Op 30 november, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Thanks!:)

 
Op 30 november, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

graag gedaan he ;)

 
Op 30 november, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

@ Splitscreen: mooi, dat respect...

@ BM&U: hoe warmer, hoe beter :-).

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage