10 september 2006

Stem LdF. Leve de fiets!


Deze morgen als eerste opgestaan om koffie te maken en daarna met de fiets naar de warme wakkere bakker gereden om broodjes. Méér broodjes dan gewoonlijk want het weer was beloftevol en onze fietsen stonden startensklaar. Gereed voor een tocht doorheen Limburg.

De route werd tijdens het ontbijt vlug bepaald: "We gaan 'die' kant op en we zien wel..."

Het is geworden:Hasselt - Bokrijk - Genk - Winterslag - Opglabbeek - Opoeteren - Superdorp Niel-bij-As - As (pintje gedronken aan het station) - Genk - Boxberg - Bokrijk - Thuis.

Op de teller stond bijna 75 km. Onderweg hebben we, liggend op onze rug, de broodjes verorberd. Liggen in het bos...dat levert een vreemd plaatje op. Al goed dat ik toch nog mijn PDA bij had. Achteraf tegen een flinke boom geplast en mijn lief in het te hoge kriebelgras.

Terug op weg en ergens in de bossen van Niel-Bij-As: Telefoon! Van iemand die daar een paar huizen verder woont! De duivel bestaat dus toch! Hoe kan dit nog toeval zijn?

Die het fietsroutenetwerk, en vooral de bewegwijzering, heeft bedacht, verdient het ereburgerschap. In elke stad en gemeente van Limburg! Ik stem voor niemand anders.

Leuke dag geweest! Mooi weer, weinig wind en vooral...het gezelschap. 't Is niet meer kapot te krijgen...vandaag dan toch niet...

en morgen zien we wel....

4 reacties:

Op 11 september, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

fietsknooppuntensysteem rulet :p

 
Op 12 september, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Niel-Bij-As rules!
Maar uw hippe fietsschoenen, die nog meer, BM&U :D.

(Trouwens, mijn dorp is zo groot als een zakdoek. Ik moest maar even door het gaatje in de haag kijken om je te zien. Grapje :-).)

 
Op 16 september, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Dit is toch echt wel de schoenenfoto van de dag!

 
Op 18 september, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Iets mis met mijn schoentjes, dames?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage