02 juli 2006

De werf: episode I


Het binnenkoertje achteraan ons huisje is meermaals het toneel geweest van dingen die ik liever niet onder jullie neus hang. Maar dat doet niets ter zake.
We gaan het afbreken. Het rommelig uitziend plekje (foto 1) gaat plaats maken voor een nieuwbouw: een tuinkamer (foto 3) . En hoe mooi het waarschijnlijk ook zal zijn, ik zal mijn ontbijthoekje missen (foto 2).
Donderdag beginnen we er aan. Dus hebben we geprofiteerd om gisteren een feestje te bouwen (foto 4). Je moet de dingen nu eenmaal goed aanvangen, niet?
Wordt vervolgd.

7 reacties:

Op 02 juli, 2006 , Blogger Tine zei...

aaaaaaaaahja, zo een voor en na feestje.. goed idee.. kan ik ook doen met mijn kamer.. hoewel, ik ga ze morgen al hardhandig aanpakken met stofvod en -zuiger... misschien iets te weinig tijd

 
Op 03 juli, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Is dat kamertje nu nóg niet proper (of alwéér vuil)?

 
Op 03 juli, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er een gezellig hoekje uit en overdekt ga je er in het voor en najaar ook nog plezier aan beleven.

 
Op 05 juli, 2006 , Blogger Tine zei...

twee emmers zweet en drie ton stof later is mijn kamer opgeruimd.. en hoe zit het met jullie hoekje?

 
Op 06 juli, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Mens! Breek me de bek niet open! Heet, vuil, zwaar...je zegt het en het is er!
Voorlopig is het nog slopen(d)...kijk naar episode II volgend weekend.

 
Op 06 juli, 2006 , Blogger Tine zei...

hmmzz zowat hetzelfde als mijn kamer opruimen dus.. :p ik wacht met spanning de tweede episode af...

 
Op 06 juli, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Ja Chretien,
dat voorhoofd van jou wordt bruiner met de dag... maar de tuin chiquer ;-).

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage