13 augustus 2006

Intermezzo: Groenten en fruit.

Beloofd is beloofd: ik zou de bloggende collegae een blik gunnen op de voortbrengselen van onze tuin. Niet dat het allemaal mijn verdienste is hoor. Neen neen, het zweet van mijn lief kleeft aan elk stukje groente en fruit. Waarvan hieronder de stille getuigen (en mijn immens grote dankbaarheid voor zoveel lekkers en moois).



Bonen en prei

Italiaanse en Belgische tomaten

Kolen en asperges

Paprika en sla

Pompoen en Red Hot Chili Peppers (yesss!)

Selder en wortelen

Meloenen en aardbeitjes (de late soort)

Okker- en hazelnoten

Appels en peren

Druiven

Maar er is nog véél meer. Een andere keer misschien. Als bovenstaande allemaal op is ...

12 reacties:

Op 13 augustus, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

wow ik ben jaloers... mjam al dat lekkers zomaar uit je hof! Smakelijk

 
Op 14 augustus, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Hmmm, heerlijk is dat... Ik herinner me nog vaker bij mijn opa rap de serre in duiken om wat tomaten en worteltjes te pikken en lekker vers op te smullen... Ik wil ook wel eens een bezoekje brengen aan jouw tuintje ;-) Zo gedurende een uur of zo :-p

 
Op 15 augustus, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Ik heb het al begrepen: veel snoepers en weinig werkers.

Ik zal dus maar goed uitkijken...

 
Op 16 augustus, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Hopelijk staat U klaar met een verfrissend washandje om het zweet van Uw lief haar gezicht te vegen, dat heeft wel verdiend...

 
Op 16 augustus, 2006 , Blogger Tine zei...

mm 1 oplossing: BM&U geeft een barbecue met veeeeeeeel koude schotel en fruitsla ;)

 
Op 16 augustus, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Anonymous, ik sta inderdaad voortdurend klaar met vanalles om haar te verfrissen. Maakte jij je zorgen daarover?

Tine: 't is een mogelijkheid, ja...voor de tuiniers onder ons....:-)

 
Op 16 augustus, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Ah, maar ik ben een fervent tuinier, dus ik beschouw mezelf bij deze alvast als uitgenodigd!

 
Op 17 augustus, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Rond en gezond zien die dingen eruit! Smakelijk!

 
Op 20 augustus, 2006 , Blogger dorien zei...

Ziet er allemaal meer dan smakelijk uit, Chretien. Ik aanvaard bij deze ook een uitnodiging ;-)
Vraag me trouwens ook niet waarom het volgende liedje spontaan in mij opkwam toen ik de foto's bekeek:
"J'ai des petits problèmes dans ma plantation, pourquoi ça pousse pas..."
Tja...

 
Op 20 augustus, 2006 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

cbg, Do, Els, enfin allemaal, j'ai bien compris: een BBQ'tje of zo iets is in de (s)maak.

Ik tover wel iets uit mijn tuinlaarzen.

 
Op 20 augustus, 2006 , Blogger dorien zei...

Zolang er een lekker geurtje aanzit dan, vind ik dat helemaal ok ;-)

 
Op 21 augustus, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Wow, dat ziet er allemaal lekker uit!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage