11 november 2006

Radio 2

Donderdag, late namiddag omstreeks 16.30u. Een helder telefoonstemmetje zegt dat ze van Radio 2 is en dat ze voor Avondpost iets willen zeggen over bloggen en bloggers.
"Of ik een blog heb?" Alsof ze het niet wist! Waarom zou ze me anders bellen, voor een wild avontuur in de Hechtelse Duinen misschien? "Ja zeker, ik heb een blog: M E D I O N."

"En hoe oud ben je?" Lap, alweer iemand die het een curiosum vind als je wat ouder bent dan zij en iets jonger doet dan een ander! Ik heb gelogen: ik deed er nog een jaartje bij :) 58! Nèh!

Of ze een reporter mocht langssturen voor een 'live' interview. Ieps..slik..ehh ja, doe maar. Even later staat op mijn oprit een radio-2-wagen met grote bolantenne die netjes naar het zuiden werd gericht en zat in mijn bureautje een gemicrofoonde medemens druk te doen met allelei verbindingen met 'het thuisfront'.

Geen voorbereiding, geen vragen vooraf, los uit het vuistje zou het gaan. De intro sterft weg en yep, we zijn vertrokken! En ja, na een paar oppervlakkigheden komt de rekel to the point want zijn knijpoogjes vielen op een post van 31 mei 2006: Zoenlippen. "Ahaaa gotcha", zie ik 'm denken!

"Waarom, hoe, wat is dat?" Leg het maar eens uit in twee minuten: "Wat zijn zoenlippen?". Maar ik heb mijn plan getrokken en achteraf heb ik het met plezier op de site van Radio 2 herbeluisterd.

Ben toch een beetje rood geworden...mij interviewen over zoenlippen.
Onaangekondigd! Onvoorbereid! En dan stuurt ze iemand anders, een jongeman!

2 reacties:

Op 22 november, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Er bestaat geen slechte publiciteit ;-).

 
Op 23 november, 2006 , Blogger Stijn zei...

integendeel :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage