17 april 2006

De eerste - de moeilijkste - de mooiste

Vanaf morgen begint een nieuwe episode in mijn aardse leven. Het hemelse gedeelte moet nog even wachten. Alles is hier nog niet geproefd.

Vanaf morgen zal ik niet meer de teugels vieren maar strak aanhouden. Geen galop meer en ook geen gedraaf. Alles wordt kritisch beschouwd en overtolligheden (redundancy in mijn bargoens) geweerd. Onverbiddelijk, rechtvaardig maar streng.

Morgen zal ik aan jullie denken die voor mij het licht ontstaken toen ik daar even niet toe in staat was. Morgen is het de dag van de dankbaarheid voor de handen die mij voorthielpen, de ogen die in de mijne durfden te kijken, de woorden die voorzichtige bemoedigingen gaven.

Morgen is het jullie dag. Feestdag!

1 reacties:

Op 17 april, 2006 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Pakkend.

En of je alles nog niet hebt geproefd. Ik wens je het goed functioneren van elk zintuig toe, zodat genieten ten volle bereikt mag worden.

Knipoog

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage