02 maart 2007

Smoor- stapel- snotverliefd...

't Is een rosse, bijna rood.
Slank, ja dat wel, en zelfs een beetje dunnetjes maar dat vind ik best OK.
't Is wel een type dat je best stevig vastpakt, aanpakt, grijpt.
Eentje dat sporen nalaat in je kruis als je er niet tegenkan.
Zo eentje waarbij je de pedalen kan verliezen als je niet oplet.
Ik kan niet wachten....ik verlang er naar om mij schrijlings over haar heen te zetten. Haar te voelen in de bilnaad, in de lies.
Ik wil de zweetdruppels voelen die langs mijn rug, door mijn reet haar tere body nat maken.
Graag maak ik mij eens flink moe met 'deze rosse'.
Er tegenaan gaan, dat wil ik verdomme!
Ik wil zwetend, hijgend mijn heupen schuren op haar frele lijf, haar in mijn handen klemmen, vooruit duwen met forse stoten van mijn dijen en benen.
Ik wil mij horen kreunen op jou, mijn rosse droom, mijn rooie vlam.

Let's fight together..

5 reacties:

Op 02 maart, 2007 , Blogger Tine zei...

B M EN U !!

:p

 
Op 03 maart, 2007 , Anonymous Anoniem zei...

Amai reclamemaker ;-) Je zou er geld voor moeten krijgen, die fietsen verkopen binnenkort als 'warme' broodjes :)

 
Op 09 maart, 2007 , Blogger Unknown zei...

Had ik je blog onbewust open geklikt, dan had mijn geest gedacht: ik ben hier uiteraard beland op de blog van Chretien! :-p

Schepsel!

 
Op 15 maart, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

tine: oeioei meiske, 't is een onschuldig verhaaltje hoor :)

tine: wat denk je; een percentje vragen?

eefje: uitgerekend jij onbewust een blog openklappen? Grapje I presume? :p

 
Op 20 maart, 2007 , Blogger Pieterjan zei...

Je weet wat ze zeggen he... Een rosse, daar kan je goed mee...

Rijden.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage