09 februari 2007

Snot, véél snot.



Mijn hoofd voelt eens zo dik aan dan het is. Bovendien zit het ook nog eens barstensvol. Niet met wat er normaal in hoort te zitten maar met...snot!

Snot met bakken. Ik kan net zo goed een emmertje aan mijn neus hangen. Ik lijk op een snotmachine met mitrailleurkracht, een goed draaiende gelatinefabriek. De wasmachine kan nauwelijks het aanbod aan plakkerige zakdoeken verwerken.

Mijn neusje ziet al flink rood. Hij neigt zelfs naar het paars en dat is echt niet van overmatig alcoholgebruik. Al dat gesnuit en geveeg met en aan dat arme ding!

Maar ik heb met deze wapens de tegenaanval ingezet: Paracetamol(500mg), Pseudoephirine.hydroclorid(60mg), Calcii Phospas, Ac. Malic, Natri Citras, Ac. Citric, Aspartam, Sorbitol, Mannitol, Titan Dioxid, Chinolieini Flav., Citris grandis-passion-fructus et citreus aromae.

Dat alles in een kopje heet water oplossen en leegslurpen. Het zal ze leren, de bacillen!

Cyrano de Bergerac moet in zijn tijd toch afgezien hebben als hij een snotvalling had. Die had, gezien de lengte van zijn reukorgaan, bijna een neusveegtoestel nodig met afstandsbediening.

Overigens, Cyrano hij loog tot hij zwart zag. Waarom eigenlijk?

(Oei, is dat racistisch? Of bestond dat toen nog niet? Haaaaaa....tjieeeee!)

4 reacties:

Op 11 februari, 2007 , Blogger Pieterjan zei...

Veel beterschap! Mijn miserieweekje onder het snot is gelukkig voorbij, maar zoiets onnozels kan je wel een week lamleggen.

 
Op 11 februari, 2007 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Ruitenwissers onder de neusvleugels gewenst? ;-)

Je klonk 'bas' aan de telefoon ja :D.

 
Op 13 februari, 2007 , Blogger Tine zei...

hihi, ik bombardeer u tot snotjong :D

 
Op 13 februari, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

PJ: Thanks. 't Is al veel beter maar het 'sleept' nog wat na...

cbg: aiai, niets meer dat veegt ajb;).
'Bas', ja en nog steeds brommend..

tine: je hebt gelijk; ik voel me al een hele week 'snotjong' maar bij mij is dat spoedig over. Bij jou daarentegen.... hihi :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage