10 maart 2007

Bye bye A1


In 1981 kocht ik hem: mijn Canon A1 met een FD 50mm 1.4 én een FD 70-210.


Al die jaren heb ik hem met trots getorst op mijn borst. Door mijn ogen heeft mijn Canon A1 mijn herinneringen aan mensen, dieren en mooie plaatsen vereeuwigd. Lief en leed zijn door zijn lenzen gepasseerd.


Vandaag is hij vertrokken naar Luik. Naar iemand wiens A1 met precies dezelfde objectieven gestolen waren. Ik heb wellicht een mens blij gemaakt maar toch heb ik met weemoed afscheid genomen van mijn buddy.


Bey bye jong. Bedankt voor al die mooie kiekjes. Het ga je goed!


2 reacties:

Op 12 maart, 2007 , Blogger Tine zei...

aaaaaaaaaach kan je niet een paar foto's uit die goeie ouwe tijd laten zien?

 
Op 20 maart, 2007 , Blogger Pieterjan zei...

Prachtig toestel. Zelfs na 26 jaar blijft zo'n goeie oude spiegelreflex werken.
Mocht klassiek ontwikkelen niet zo duur en langdradig zijn dan zou ik met zoiets blijven fotograferen.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage