24 april 2006

The most beautiful song ever

Sing-a-songers moeten bij mij hun plaats eerlijk verdienen. Pluggen en pushen pakt bij mij niet. Integendeel, ik baal van opdringerig DJ geweld telkens er iets 'nieuws' te verkopen is.

Ik heb heel wat juweeltjes in mijn vinylbak en CD rek staan. Maar eentje heeft mij nooit meer losgelaten en ik haar niet: "The first time ever I saw your face." van Roberta Flack. Oud, ja heel zeker maar "she even made the birds listen." Als je hem of haar ooit iets wil vertellen en je vindt er niet de woorden voor...Roberta did it for so many. Let her do it again for you and to you.

Vergeef me mijn DJ-opdringerigheid maar ik geef je de eerste twee lijntjes van elke strofe. Het vervolg kan je best eens rustig beluisteren, een aantal keren. Het laat je nooit meer los. Ook een gewaarschuwde ziel is er twee waard.


"The first time ever I saw your face,
I thought the sun rose in your eyes......"
.
"And the first time ever I kissed your mouth,
I felt the earth move in my hand......."
.
"And the first time ever I lay with you,
I felt your heart so close to mine......."
.
En dan zijn er nog die beweren dat de lente niets teweegbrengt bij mens en dier!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage