02 juni 2007

Vier uur....


...tijd voor een tussendoortje: aardbeien met kaas en suiker.

9 reacties:

Op 02 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

en dat ziet er veel te lekker uit!!

 
Op 02 juni, 2007 , Anonymous Anoniem zei...

mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam en nog eens mjam

 
Op 07 juni, 2007 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Tine en Tineke houden van aardbeikes :-)

 
Op 13 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

eigenlijk hou ik meer van frambozen :)

 
Op 13 juni, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Helahela, moet jij niet blokken ipv snoepen?

 
Op 14 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

=( ne mens mag al eens relaxen he bm&u.. gisteren net gedaan met een verschrikkelijk zware reeks exames (maandag grammatica spaans, dinsdag stilistiek aka bijbelvertaling en woensdag engels grammatica) en mn laatste examen heb ik pas de 27ste dus... ik mag relaxen he!!

 
Op 15 juni, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

ne mens moet al eens relaxen, ook mét aardbeitjes en frambozen.

't Lijken mij vreselijke examens te zijn....rustig blijven en goede moed houden hé. De zomer is veelbelovend naar 't schijnt :, vooral jouw zomer hihi

 
Op 19 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

hihi euh waar haalt ge dat? :) nee mijn zomer zal maar gewoontjes zijn.. vakantiejob in juli en in augustus tweede zit. misschien dat ik in september nog op vakantie ga :) zal nog wel zien

 
Op 21 juni, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

...en wie heeft nu gelijk? De zomer is veelbelovend....

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage