22 mei 2007

Dieven

Gevleugelde dieven hebben dit jaar het mezenkastje geplunderd. Vorig jaar was het nog een huisje weltevree maar onlangs heeft deze Gaai brutaal de kuikentjes uit het nestkastje geplukt en er zijn gezin mee gevoed. Proper is dat!

Voor straf heb ik mijn aardbeien beschermd met...CD's! Naar 't schijnt schrikt dat de vogels af. Ik had er eerst zelf willen gaan tussen staan maar wegens gebrek aan geduld...

En omdat jullie zo geduldig naar mijne zever hebt zitten kijken gun ik jullie een blik op onze bloemetjes.

14 reacties:

Op 23 mei, 2007 , Blogger Tine zei...

nature can be so cruel! :(

 
Op 23 mei, 2007 , Blogger Cherry Blossom Girl zei...

Nu nog een schoon deuntje met die cd's en wat een originele jardin heb jij, Christian :-).

 
Op 24 mei, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Ik denk dat ik de kuikendieven ga treiteren met muziek van Tiësto, of beter nog, van de heer Wally uit Ertvelde.

 
Op 24 mei, 2007 , Blogger Tine zei...

heheheee wist je dat tiesto Spaans is voor pispot? *grin*

 
Op 24 mei, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Oei, ik ken er eentje die dat niet graag gaat horen...

 
Op 26 mei, 2007 , Anonymous Anoniem zei...

Mijn nichtje van 6 jaar stond hier een paar weken geleden buiten een paar minuten te staren naar de grond. Ik liep naar haar toe en ze wees naar de restjes botjes van een mereltje. Hier zijn het niet de gaaien maar de eksters die ermee lopen gingen en Chretien, cdkes als vogel verschrikkers? Je weet dat eksters zot zijn van alles wat blinkt he ;)

 
Op 26 mei, 2007 , Blogger Tine zei...

heehee dat doet mij denken aan 1 van papa zijn geniale ingevingen: naar het schijnt zouden vliegen niet meer binnevliegen door de achterdeur als je een zakje water aan de deur hangt... helpt niet echt - misschien moest je het zakje aan de vlieg zelf hangen.. :D

 
Op 27 mei, 2007 , Blogger Cursief Huigje zei...

welke cd's zijn het? K3? Bobbejaan Schoupen? La esteralla?:)

 
Op 27 mei, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

@tine (2nd): eksters die mijn cd's komen pikken? Grapje zeker? :)
@tine(1st): en wat doe ik als ze door de voordeur willen binnevliegen?
@bart: breng mij niet op slechte ideeën, jongen.

 
Op 28 mei, 2007 , Blogger Tine zei...

laura lynn will do the trick...

en je kan die zakjes water ook aan de voordeur hangen zegt papa ;)

 
Op 28 mei, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

laura lynn?!?

Iemand die zich wel duizend maal laat beliegen?!?

No way!

 
Op 28 mei, 2007 , Blogger Tine zei...

ja dat is wel waar natuurlijk.. maar langs de andere kant: als ze daar niet van gaan lopen..

 
Op 04 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

nog geen processierupsen gesignaleerd trouwens? ;)

 
Op 04 juni, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Behhh Tine, ik hoop dat ze in een grote boog om ons heen gaan...vieze boel..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage