09 februari 2006

Opgelost!

Ik heb vannacht alle wereldproblemen opgelost. Dat komt omdat ik er ook alle tijd voor had. Ik heb bijna geen oog dichtgedaan.

Eigenlijk is dat niet helemaal juist. De ogen heb ik wel dichtgeknepen maar slapen..niks van. Schaapjes of andere beestjes tellen, daar ben ik niet aan begonnen. Alle moeilijkheden des mensen zijn mijn geest gepasseerd en alles is uitgeklaard.

  • De moslims gaan kunnen lachen met prentjes, net zoals wij nu. Vijftig jaar geleden was het hier met de katholieken ook niet helemaal koek en ei. Opgelost!
  • Volgens Kamagurka ben je solidair met daklozen als je nieuwe huizen meteen zonder dak bouwt. Ook opgelost!
  • Flatulente mensen: minder bonen en spruitjes eten, én uit andermans buurt blijven. Opgelost!
  • Mijn hoestbuien, vooral 's nachts. Gorgelen met een vies drankje. Meermaals. Niet opgelost!

Het zal voor de volgende nacht zijn.

1 reacties:

Op 09 februari, 2006 , Blogger Pieterjan zei...

Nachtelijke hoestbuien komen vooral voor omdat het slijm uit je longen makkelijker naar boven komt als je ligt.
Het is geen oplossing maar alvast een verduidelijking van het probleem.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage