22 juni 2007

Pure verwennerij is het!

Een van de grote voordelen waar opa’s van kunnen profiteren is dat ze kleinkinderen mogen verwennen zonder dat ze daar direct de gevolgen van moeten dragen. Jaja, frons maar. Ik weet het: het klinkt helemáál niet netjes maar ochottekes, het doet zo’n deugd. Zoals de meeste ondeugden trouwens.

Ik heb een speeltuigenpakket laten brengen en met veel moed ben ik aan het puzzelen geslaan. Nu, vijf regenbuien, één onweer en één blauwe duim verder staat ie d’r: de schommel en de glijbaan –ook wel eens schuif-af genoemd-, het klimtouw en de trapeze.

Alles wacht op de glunderende snuitjes van mijn kleindochtertjes. Ze zullen kunnen ruzieën! En ik zal met plezier een beetje helpen….het schommeltje duwen.

7 reacties:

Op 22 juni, 2007 , Anonymous Anoniem zei...

amai nog nie, wat verwen je die kleinkinderen nogal ;-) ze zullen blij zijn hoor! Dat heb ik nooit gekregen van mijn grootouders. Een lap tegen ons oren als we iets vroegen ja ;-)

 
Op 23 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

Zaaaaalig!! mag ik ook komen schommelen? denk wel niet dat ik in dat geel schommeltje pas :D

 
Op 23 juni, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

@tine: een lap rond je oren als je iets aan opa vraagt? Grapje hé? Opa's zijn hééééél lieve mensen hoor!

@tine: neen, neen en nog eens neen! Er staat duidelijk op: van 1 tot 10 jaar en daarmee basta, verdorie!
Trouwens, ik heb geen duoschommel en aangezien jouw emotoestand....;)

 
Op 23 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

hewel maar ik kan wel gemakkelijk tussen 1 en 10 jaar op die schommel zitten hoor!

 
Op 24 juni, 2007 , Blogger Bad, Mean, Ugly zei...

Ik blijf ijskoud en keihard: het is njet!

10 Jaar op mijn schommeltje. En waar zouden dan mijn bloedjes van kleinkindertjes moeten zitten als Tine al hun plaats heeft ingenomen?

 
Op 24 juni, 2007 , Blogger Tine zei...

om beurten duwen daars toch nix mis mee

nooit gedacht dat ik dit nog ooit moest zeggen tegen een volwassene maar:

We moeten samen delen, samen delen
Alle werelddelen moeten samen delen
Samen delen, samen delen
Alles wat we hebben samen delen

 
Op 24 juni, 2007 , Anonymous Anoniem zei...

ohlala ... leuke toastand ... wij gaan daar toch binnenekort voor moeten afkomen ... ik ken er één die stevig gelukkig gaat zijn !!!
Doei en veel geluk met die blauwe duim ... nu weet ik ook hoe dat komt met die haagschaar, de appel en de boom enz

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage