11 januari 2006

Eerst de draad en nu de droger

Lap! Ik heb het zitten. Vanuit de badkamer klonk geweeklaag : "Hij doet het niet meer! Kom eens kijken!" En ja, 'hij' de droogkast weigerde alle dienst. Alle knopjes uitgeprobeerd. Ook al weet ik niet waarvoor het allemaal moet dienen. Niks aan te doen.

"Ik zal het een nakijken," besloot ik het voor-onderzoek. Maar dat was buiten de waard(in) gerekend. "Als je droog ondergoed wilt..." Tja, tegen dergelijk dreigement heeft zelfs de Hulk geen verhaal.

Ik heb het ding dan maar meteen nagekeken en de defecte klok gedemonteerd. "Dat vindt je nergens meer." triomfeerde de verkoper. Mijn left-over-brains protesteerden heftig maar ik moest me gewonnen geven. Dan kopen we een nieuwe, besloot ik. De waardin gelukkig! Ik iets minder, 400 euro minder, om precies te zijn.

Vrijdag leveren ze de nieuwe droogkast. De oude nemen ze mee. Na 18 jaar trouw draaien (links en rechts!) belandt hij op de schroothoop. En hij ziet er nog als nieuw uit. Triest einde, als je het mij vraagt.

Een man moet toch nogal wat doen om iets droog aan het lijf te krijgen. Eerst de wasdraad en nu de droogkast. Of zou het een complot zijn.
.....? Neeeeeee toch????

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage