04 januari 2006

Wasdraad was draad en is terug wasdraad

In de voormiddag ben ik op jacht geweest, schoenenjacht! And I hate it!!! Maar 't zijn solden hé en dan moet je je zo nodig op pad begeven. Ik heb geluk want mijn favo schoenenwinkel ligt op de hoek van de straat. Haha! Ik hoef zelfs niet eens de stad in! Twee paar schoenen buit gemaakt. Van mijn favoriet merk: Camel Active. Mooie stappers!
Bij het 'boompjes snoeien' (vorige post) heb ik eigenlijk niet alles verteld :-). Er is een grote tak op de wasdraad gevallen. What goes up must come down! En zo gebeurde het dan ook. Grote tak, zagen, even niet opgelet en ...krak! Pardoes op onze wasdraad. Kapot! Een langerekt "miljaaaaar!!!!" heeft over de Kiewitse velden gegalmd. "Ja maar, ik kan niet zonder hoor!" was het eerste beteuterd commentaar.
Repareren, dus. En dat heb ik vandaag gedaan want vanavond en morgen ben ik weer op pad. Nu kunnen de stringskes en de tijgertjes weer leuk naast elkaar genieten van het zonnetje (of van de vrieskou).
En daarmee is de dag bijna rond. Nog een paar uurtjes les geven en dan back home, glaasje wijn, een beetje nazagen over draadjes, boompjes, schoentjes en cursistjes. En dan: dodo....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage